معاون امور زیربنایی شهرداری اراک خبر داد:
اجرای پویش «نه به نمکپاشی» در اراک
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: پویش «نه به نمکپاشی» با هدف کاهش آسیبهای زیستمحیطی و حفظ زیرساختهای شهری در اراک اجرا شد.
معاون امور زیربنایی شهرداری اراک خبر داد:
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: پویش «نه به نمکپاشی» با هدف کاهش آسیبهای زیستمحیطی و حفظ زیرساختهای شهری در اراک اجرا شد.